mandag 20. april 2009

Siste epoke

Hei igjen! Da har jeg kommet meg trygt tilbake til York igjen, og nå venter en tung tid. I dag er det tre uker til jeg skal ha den første eksamnen i ICT, og før det skal vi ha en matteprøve og en prøve-eksamen. Jeg kjenner at jeg blir sliten av å tenke på det, for etter den første ICT-eksamnen følger en til, så businesseksamen, så en matteprøve til og til slutt og samme dag skal jeg ha fire engelskeksamner. Hmpf.
Menmen, det er som venninnene mine som ikke synes noe synd på meg sier; du har valgt det selv! Så jeg kan vel egentlig ikke klage...

En ting som er med på å jage vekk bekymringene mine for nærmeste framtid er solen. I dag var det så mye som 20*C, det er ikke tull! Vi lå på gressplenen utenfor skolen og solte oss i bare singlett. Om det fortsetter sånn er shortssesongen i full gang!!

Det var vel forsåvidt ikke så ille siste delen av ferien hjemme heller, så dette lover bra. Og mens jeg snakker om ferien vil jeg bare si at jeg hadde det helmax og hadde ikke noe lyst til å dra igjen! Takk.

Jeg har forresten bestemt meg for en ting.. Jeg skal bli flinkere til å skrive oftere, så slipper jeg å skrive så mye om gangen :-)

Så det får være bra for nå, så kommer jeg snart med en oppdatering! Nå må jeg nemlig pakke ut. Ciao, nyt våren.

2 kommentarer:

Tresor sa...

Kult! Visste ikke at du hadde en egen blogg:) Den skal jeg holde meg oppdatert på:D

Når kommer du til Norge? :)

See you! klems!

- Maria sa...

Hehe, ja har det. Er ikke så veldig flink til å oppdatere, men jeg prøver :P

Flytter hjem igjen den 19. juni! ;)