onsdag 11. mars 2009

Forgot some things

Glemte forresten å fortelle at jeg har jo vært i London, og DET var fett!!!
Shopping og champagne, for å si det sånn, heh.. Når det gjelder shoppingen har jeg aldri vært så i skyene som jeg var det. Oxford Street, I love you! Det gikk hardt utover lommeboken, til og med noen av neste måneds penger gikk med! Men det var verdt det, og jeg har ingen regrets (fant ikke ordet på norsk).

Etterhvert kom mamma og Julie ned også, noe som var er veldig koselig gjensyn! Da var det høy jentefaktor og vi koste oss gløgg ihjel. Vi tok turen innom Madame Tussauds, Oxford Street (igjen) og diverse restauranter, før turen gikk videre tilbake til York, men denne gangen med mor og søster med meg. Til tross for at vi bodde på et illeluktende spøkelseshotell, som stod i stor kontrast med 4-stjernershotellet i London), hadde vi det ikke mindre koselig! Enda mer shopping ble gjort, men vi fikk også tid til litt kultur. Nemlig en liten tur innom York Minister. Kino fikk vi også tid til - både "Slumdog Millionaire" og "The Curious Case of Bejamin Button".
Etter å ha blitt vant til å ha dem der, var det trist å si ha det, og det ble et tårevått adjø. Takk for noen fine dager!!

Og så over til noe helt annet, jeg har begynt med kjøretimer! Teoriprøven er bestilt allerede, og jeg skal ta den rett før jeg drar hjem til påske. Wish me luck.

Her er noen bilder fra den siste tiden:









1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Maria! Kjempe fin blogg du har:) koslig å sitte her å lese om hvordan livet er i York, Jeg fikk beskjed fra barnevernet i dag, og jeg får ikke dra til york dessverre, ønsker både deg og Nora alt godt, og lykke til videre med øvelsekjøringen!

Masse varme hilsner fra Nick, savner deg!