onsdag 22. april 2009

What's going on?

Herregud! Det her er jo helt sykt; Julie fortalte meg akkurat at en lærer jeg hadde på ungdomsskolen har drept moren sin og ringte selv politiet. Hva skjer med verden a? Les selv her: http: //www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=572096
SYKT!!

Anyways.. Jeg var hos frisøren i dag OG ER IKKE FORNØYD! Hun farget jo søren meg håret mitt grått!? Altså, jeg ba om noen lyse og noen litt mørkere striper, men ikke GRÅE!!! OG, jeg ba henne om å klippe tuppene, men neida, en tupp defineres tydeligvis som 10 cm her i England. Åh, jeg er irritert. Nå skal jeg dynke håret mitt i de siste restene jeg har igjen av blondsprayen min fra Norge.

Ellers er det fortsatt været som holder humøret oppe, i dag da jeg kom hjem fra skolen, skiftet jeg til shorts og t-skjorte og satte meg i hagen med Andrea. DEILIG!

Men nå skal jeg hoppe i dusjen, for vi kom akkurat hjem fra boxercising. Hej då!

Ingen kommentarer: